Ska försöka hitta till St Tropez!

Vet inte om ni tänkte på att jag nämnde att det var en sak jag ville skulle hända för ett tag sen? Nu har det hänt i alla fall. Nu är det bestämt att jag har gett upp tanken på att få se sol i Sverige så nu drar jag till St Tropez på semestern! Japp St Tropez baby, St Tropez! Är världens gladaste idag :-)
Min reskompis är världens bästa Johanna så det kommer bli grymt! Hon känner en som har hus där nere så vi får bo hos honom. Så i stället för att hänga kvar i Göteborg efter Madonna (som jag också längtar sjukt mycket till) så åker jag bara hem och packar om väskan och så åker jag vidare!

Någon som har varit där?  Haha jag kan erkänna att jag knappt visste vart det ligger någonstans så jag fick googla fram det.. Efter att ha gjort det kan jag säga att jag längtade ännu mer!  Nu måste jag väl ändå få se lite sol på min semester äntligen?

   

=  
                                                                                                            
  


We are going to look at the bottom of the bottle in St Tropez! Shit en resa med Johanna... det kan bli galet det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se