En "magisk" kväll i Stockholm!

Tillbaka till verkligheten igen! Oj vilken kväll det var, en sjukt kul kväll och sjukt kul dag överhuvudtaget. Först hade jag och Tyra en superbra shopping på två timmar och med massor av fynd. Sånt laddar vem som helst så ni förstår själva vilket bra humör vi var på. Inte ens ösregnet kunde stoppa oss när vi åkte till bion. Tyvärr hade ingen av oss tänkt på att ta med paraply men som tur var så fanns Börje Salming där som räddade oss under hans paraply. När vi sen kom under tak så var det dags för fotografering. Trodde jag skulle hålla mig i bakgrunden men nej, de ville att vi skulle stå nära varandra så att de fick ta kort på oss båda! En annorlunda upplevelse för lilla mig från landet. Sen kom vi in i en Harry Potter värld där man tyvärr fick lämna ifrån sig kameran så det blev inga bilder till er därifrån.
Efter filmen så åkte vi vidare till Östermalmshallen där vi tyvärr inte minglade så mycket men det var kul ändå. Vi träffade två nya kompisar Filip & Jonas (spelar med i Andra Avenyn som jag aldrig har sett) så vi fyra gick ut i Stockholm sen. Jag tror vi var på hälften av Stockholms alla uteställen men vi hade riktigt kul! Kul att de var precis lika partygalna som jag och Tyra. Vi hann med både ölspelet, en poseringstävling och att dansa barfota. Är inte så ofta jag går ut i Stockholm men det kommer bli fler gånger. Det slår Norrköping ganska lätt, men det var det väl kanske ingen som tvivlade på.

Och ja just det ja! Fimen var riktigt bra, en av de bästa Harry Potter. Så om ni är ett Harry Potter fan så gå och se den!

Lite bilder kan ni få men jag skriver som Tyra, de flesta är censurerade..




I Taxin på väg dit...





Filip, jag, Tyra och Jonas strax innan ölspelet då jag tror allt gick utför... eller var det kanske efter ölspelet. Svårt att säga med den minen jag har.





Ok ni får två snälla bidrag till poseringstävlingen också.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha ni är för härliga!!!!



Kommer hem på söndag kanske en film och ev lite vino

2009-07-11 @ 13:04:58
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se