En fuskhelg i vildmarken

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen. Var så trött igår så det var bara att stupa i säng när jag kom hem.

Håll i er nu men jag har faktikst solat i helgen! Japp min väderbestämmelse svek och jag fick sol på min lediga helg. Superskönt att äntligen få känna på hur det känns att sola och att de runtomkring mig inte behöver ha solglasögon på sig när de ser mig längre. I övrigt gick vildmarkslivet bra tycker jag. Det regnade ju inte och vi var i närheten av en camping så det fanns både toalett och en kiosk. Ok lite fusk kanske men det var precis lagom för mig. Hittade även en ny vän i form av en hund. Jag älskar ju inte hundar men den här hunden älskade tydligen mig vilket gjorde att vi blev vänner tillslut (efter att han följde efter mig vart jag än gick så hade jag inget val). Som sagt var en kul helg i vildmarken.

Och för er som undrar: Jag fick faktiskt inte mer än 18 myggbett. Ganska bra för att vara mig tycker jag!




Vi fick improvisera ganska mycket eftersom vi hade glömt en del saker. Det här var vårat bord med duk...





....och det här var våra vinglas (minsmarta idé)




Fick för första gången i hela mitt liv lära mig att hjula också vilket jag aldrig har kunnat förut. Har alltid trott att man ska stå på sidan och slänga sig med en hand men tack vare Sandra så vet jag nu att man ska stå framåt och slänga sig på båda händerna. Tack alla kompisar från när jag var liten för att ni talade om det :-)  Vet inte om man kan kalla mig proffs ännu men jag är en bit på väg i alla fall..





Vi hade kul allihop men roligast hade nog hunden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se