Norrköping kan också!

Jag ska vara helt ärlig. Jag har aldrig vaxat benen. Och jag kommer aldrig att göra det nu heller efter att jag har sett på Filip och Jonas hur ont det gör! Som ni hör, kvällen spårade ur ganska mycket. Fast just att vaxa benen hörde ju till deras dokumentär som de gjorde innan festen kom igång. De testade även ansiktsmask, måla tånaglarna och noppa ögonbrynen. Ska bli spännande att se den dokumentären sen!

Filmkameran var även med på festen senare också men det kan säga er att den filmen får ingen se! Vi släppte loss ganska rejält så den är censuerad.. hoppas jag i alla fall! Men kul hade vi i alla fall och killarna verkade gilla utelivet i Norrköping!

Ett stort tack till Alex och Stig och Palace för att ni hjälpte oss visa Stockholmskillarna att vi kan i Norköping också! Ni är bäst!





Kolla handuken i munnen, tro mig den behövdes!








V tecknet är nu ute och detta tcknet är det nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se