Ett litet bildspel:

Det bästa sättet att berätta om gårdagskvällen är med ett bildspel:




Kvällens medlemmar, Moa, jag & Lisa!




Vi hittade världens mysigaste plats för vår romantiska picknik...




Självklart köpte vi med oss ost, kex och vindruvor som vi sen satt och lekte med. Jag gjorde Lisa, ganska likt tycker jag!






Lisa älskar verkligen sitt vin :-)




Kompisar som vi är så delade vi strumpor när det blev lite kallt...




Vi glömde ta med papper så vi fick improvisera lite.. vad jag skulle göra här får ni lista ut själva!




Efter pickniken så tog vi cyckeln till Otten. Det var den värsta cyckeltyren någonsin, en vinglig Marre som skjutsar en styrig Lisa med högklackat och tajt klänning! Är glad att vi kom fram...






På Otten så spårade det ur lite så vi drog ganska snart hem!


En superkul kväll, älskar att göra något kul mitt i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se