Välkommen livskris!Det var ett år sen sist!

Idag kom min årliga livskris! Den brukar komma ungefär den här tiden på året när det närmar sig min födelsedag. Det som utlöste det den här gången var när jag gick till jobbet imorse och jag började fundera på hur många gånger jag hade gått den här vägen och direkt kom tanken hur många gånger till jag kommer att gå på den här vägen. Och vips så försvann andningen och ersattes med panik! Sen gick tankarna vidare till är det försent att göra nåt med sitt liv när man börjar bli så gammal som jag och vad vill jag i så fall göra? Inte för att jag inte trivs med mitt liv nu, det gör jag, men allt som är bra kan kanske bli bättre? Tur att det var en grymt kul på jobbet sen som gjorde att jag kunde tänka på annat. Som sagt var det är inte första gången jag har en livskris, det är ett årligt fenomen!

Jaja de säger ju att man inte är äldre än vad man gör sig, så så gammal kan jag väl inte vara då, eller vad tycker ni?











Kommentarer
Postat av: Micke

Det påståendet stämmer väldigt bra. Jag är ju 32 men känner mig inte en dag äldre än 25 och kommer fortsätta känna så ett bra tag till. Men livskriser kommer och går, brukar med känna lite så när det börjar närma sig födelsedag.

2009-07-13 @ 23:06:02
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

BARFOTA=sommrigt=fortsätt!

Kram

2009-07-15 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se