Behöver en gps på mig!

Har ni hört talas om tjejen som gick vilse i Söderköping? Nu har ni det. Vet inte hur jag lyckas men är det någon som kan lyckas med det så är det jag. Fick ringa Samir (som är äkta Söderköpingsbo) som fick guida mig rätt. Skulle till stationen (som tydligen bara är en hållplats) men lyckades komma någon helt annanstans, men en busskur hittade jag tillslut i alla fall. Axlarna som började kännas lite bättre åkte genast upp i stressläge så nu är de körda igen tack vare det.

Förutom att gå vilse i Söderköping så har jag även hunnit spendera en massa pengar som jag skulle spara på stan. Skulle köpa en bikini till St tropez men tydligen är bikinisäsongen snart över fast jag inte haft semester än. I ren frustation över det så köpte jag en massa andra saker istället vilket jag egentligen inte skulle ha gjort. Hittade tillslut en bikini också så nu har jag en massa påsar i hallen och mycke mindre pengar på kontot.

Är faktiskt helt slut efter min lediga, fullspäckade dag så nu ska jag gå och sola (är ju aldrig sol ute) sen blir det nog hem och sova!




Helt otroligt att jag faktiskt har hittat hem från Stockholm...

Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

det är lätt att gå vilse hehe

2009-07-28 @ 22:34:43
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se