Massage & mat = all included!

Ajajaj jag har blivit misshandlad ikväll (hehe så skriver jag bara för att jag inte fick skriva så, jag bjuder på den). Ok det som egentligen har hänt är att jag har fått massage. När jag vaknade imorse så mådde jag bra men ju längre in på dagen som gick, ju mer ont fick jag i axlarna och det slutade med att jag knappt kunde röra de. Då är det tur att man har en Emelie som är världsbäst på att massera. Så efter jobbet så la jag upp mig och fick min dom. Trodde att det var axlarna det var fel på men tydligen så är det hela ryggen som är helt stel och paj. Har lite med att jag är för stressad och att det alltid är fart på mig fick jag lära mig. Så nu är det dags att sänka axlarna och börja ta det lite lugnt. Massage är en riktigt skön smärta och jag känner att jag längtar till nästa vecka när det är dags igen. Tyvärr kan jag knappt fortfarande röra mig men får jag bara vila lite så kommer det bli bättre. Förutom massage fick jag även mat och en riktigt trevlig kväll inte dåligt va?! Tack Emelie för det :-)

Måste berätta att jag har världens gulligaste mamma också. Såhär lät det när hon ringde förut:

Mamma: Jag är orolig för dig, pappa sa att du hade ont i kroppen!

Jag: Nja, det är bara axlarna jag har ont i det är inte så farligt..


Mamma: Men det är så det börjar!


Jag: Vadå?

Mamma: Svininfluensan!


Haha så kul! Tror mera på att jag har försökt visa mig lite för stark igen med att lyfta för mycket saker än att jag har fått svininfluensan. Eller börjar inte min näsa se lite platt ut? Kanske får kolla upp det! (Åh dålig humor jag vet)




Världens bästa Emelie som ska rädda min stressade rygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se