Vad gör man utan sina vänner?

Åhhhh världens mest slitna Marre idag. Men det var en kul kväll i Linköping igår, som jag har sagt förut det är sjukt mycket roligare att gå ut där än i Norrköping. Var på en förfest innan tillsammans med 24 andra tjejer. Bara tjejer! Och allt i en liten etta. Det var den mest skrikiga festen jag har varit på, ni kan nog tänka er själva. Men jag hade kul med Tess, Karin och Sara i alla fall. Vi körde ett litet eget race. Har tappat bort sladden till kameran igen så tyvärr blir det inga bilder.

Måste bara säga att jag verkligen har världens bästa kompisar. Efter att ha jobbat en hel dag, vara lite smått bakis, trött och allmänt nere, få träffa Tyra och Lisa så vänder hela världen till det bättre igen. Man kan inte göra annat än att bara må bra när man har så trygga och roliga människor runt sig. Man mår bra av att veta att de alltid finns där och ställer upp för en och att de aldrig glömmer att fråga hur andra mår även om man mår skit själv. Säger det här för att jag är lite sentimentalbakis idag och då betyder ens vänner alltid lite extra. Höll till och med ett litet tal till de hur mycket jag tycker om de vilket såklart slutade i asgarv som allt annat (också en sak som gör de till världens bästa, allt slutar i skratt). Vet inte riktigt hur jag ska klara mig nu när de lämnar mig i höst. Det är lika bra att ni förbereder er för en lite deppigare jag då. Men det är då och nu är nu och sommaren är inte slut än så nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se