Mycket har hänt!

Åh vad jag är trött! Man blir lätt det om man bara har halvsovit i värmen i två timmar i natt. Det var ju aftter work i Linköping igår med lite grillparty och utgång med en massa jätteroliga människor. En riktigt sjukt rolig kväll i värmen! Man kan väl säga att den spåra ur lite på slutet, eller i alla fall för mig. Korten nedan får tala för sig själva.






Onzdá kvällen i onsdags på Otten var också riktigt kul. Har ju inte hunnit berätta om den! Vi började hemma hos Tyra där vi sen blev hämtade av två små jättesöta minicoopers som körde oss. På Otten bjöds det på grillbuffé och dricka. Blev en ganska tidig kväll dock, skulle ju både jobba och på after work dagen efter.




Jag har världens snyggaste kompisar! En helt vanlig onsdag i Norrköping..


Imorgon är det dags för min campingdebut så nu är det dags att sova så att jag lite pigg! Datorn hör tyvärr inte ihop med naturen så det blir nog ingen uppdatering imorgon men på söndag får ni höra om mitt äventyr! Ha en toppen bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se