Ibland kommer det en hemlängtan...

Åh här hade jag tänkt att lägga mig i soffan och läsa igenom allas bloggar som jag har missat under helgen och skriva lite till er, men vad händer? Jo det börjar åska sjukt mycket och feg som jag är så vågar jag inte ha kontakten till datorn i. Är ju rädd att den ska sprängas, för det kan det va? Så det får bli en snabb hälsning till er innan batteriet tar slut.

Hade en supermysig dag igår. Först fika hemma hos Malin med Erika och Carro och sen en stor återförening med riktigt gammla tjejgänget. Shit vad kul det var! Och vad mycket vi hade att prata om. Kände att jag har saknat de oerhört mycket efter att inte har pratat med de på några år. Men nu får det inte gå lika många år igen, det ska vi se till! Kul att allt känns som vanligt när man träffar de också, att inget ändras oss emellan. Det är så det är med riktiga kompisar.

Senare på kvällen när jag var på väg hem så fastnade jag i Vingåker där jag fick köra runt på ännu fler gammla vänner som skulle ragga öl på kvällen. Precis som på gammla goda tiden, med den enda skillnaden att nu var det jag som körde och inte tvärtom. Måste faktiskt erkänna att jag saknar Vingåker ibland.



Gammla gänget igår..




Anna & Sara & Tuva på Fias möhippa




Jag & supersöta Tuva, visst är hon en av de sötaste bebisarna ni har sett??!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen!

Var sååå himla kul att få se er alla!

Snart blir det dags igen... Får inte gå lika lång tid nu ;-)

PÖSS!

2009-07-08 @ 22:11:19
URL: http://lindbergsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vilket sött gäng!

2009-07-10 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se