SkogsMarre slår till!

Som jag nämnde för er förut så ska jag ut och tälta i skärgården i helgen. Det ska bli riktigt kul men jag måste erkänna att det inte är så ofta som har sovit i tält. Då har jag räknat bort de gångerna jag campade med mamma & pappa på en utrustad camping när jag var liten och de tog hand om allt. Så hjälp mig! Vad ska man ha med sig när man tältar? De på jobbet sa att det blit kallt på natten men det ha jag svårt att tro på det när det är så varmt, är det så att det blir det? Vadå ska man ha mössa med sig eller? Något annat jag ska tänka på? Och en sista fråga: Finns det ormar i skärgården?




Hur kallt kan det bli? Behöver man halsduk?

Kommentarer
Postat av: Micke

Lite kallt kan det bli. Men klär man sig bra när man ska sova och har en bra sovsäck så fryser man inte så lätt. Ormar borde väl finnas där med, men de vågar sig ju inte fram till människor frivilligt.

2009-07-01 @ 18:00:08
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Frida

Fästingmedel!!! Jag och killen var ute förra året och fick en hel del fästingar.. Myggstift är också ett hett tips samt långbyxor och långärmad till kvällen, då också främst för myggen.

2009-07-02 @ 07:57:20
Postat av: svansen

Förlåt att jag säger de här, men FAN vad snygg du var i brunt kort hår!!! My god!

2009-07-06 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se