Överasska mig på facebook?

Haha jag har verkligen världens sötaste, bästa vän! Min älskade Ida skulle överasska mig med att hon kommer till Vingåker på Augustibasaren vilket hon har sagt innan att hon inte kan. Det skulle ha blivit en jätteöverasskning om hon inte hade skrivit det på Facebook! Haha så söt! Men glad blev jag i alla fall, gladast på denna jord! Saknar min bästa vän varje dag! Åh alltså bara en vecka kvar innan jag träffar henne. Då blir det både mammas goda mat, förfest med härliga vänner och sen själva basaren. Kvällen skulle ha blivit kul annars också men nu blev den 1000 gånger bättre! Fast Ida vi kanske inte ska visa oss lika bra som sist?

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se