Ok det är inte första gången det händer!

Helvete vad bra jag är ibland! Kan ju inte bli annat än imponerad av vad jag kan råka ut för. Den här gången har jag tappat bort både körkort och visakortet! Har funderat på när jag senast hade det och jag tror att det kan ha varit i lördags när jag var ute, även om det låter helt otroligt att jag inte skulle ha handla nåt sen dess. Har letat överallt, nu orkar jag inte leta mer. Tur att man har världens bästa Francisco som kan betala bion sålänge. Men vet ni vad det värsta är? Jag bryr mig inte ens så mycket för det är inte första gången de försvinner, även om det faktiskt var ett tag sen sist. Eller körkortet kan ju bli lite jobbigt att skaffa nytt, men visakortet vet jag går fort att få fram, been there, done that, got the t-shirt som jag brukar säga. Dessutom finns det ändå inga pengar på det. Jaja det blir morgondagens problem, nu är det bio som gäller!




Är så jävla bra!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jobbigt att bli av med de sakerna. Hoppas filmen är bra iaf :)

2009-07-14 @ 21:34:17
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se