Nu är det dags att packa igen!

Jaha så ska man resa imorgon igen då. Det händer så mycket i mitt liv, det är knappt så att jag själv hänger med. Vilken rolig sommar jag har haft/kommer att ha. Imorgon blir det i för sig ingen längre tripp men en minst lika rolig i alla fall. Det blir en liten sväng till Stockholm för att hälsa på Tyra och för att hjälpa henne med en riktigt rolig grej. Vad får ni inte veta än men jag lovar att ni kommer att få veta det i framtiden.

Är bara så sjukt trött nuförtiden! För mycket att göra och för lite sömn är nog problemet men jag vill inte göra mindre och jag kan inte sova så det finns inget jag kan göra. Får stå ut ett tag till helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se