Jag måste sluta yra på vägen!

Åh kanske kanske kanske att vi har hittat en biljett nu till St Tropez! Ska boka imorgon för smarta som vi är så hade inga pengar att boka för nu när vi hade hittat en bra men håll alla tummarna ni har att den finns kvar imorgon!

Har fått reda på vad det betyder att drömma om ormar:

ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende.

Ok kanske inte den förklaringen jag hade hoppats på, hade ju mera tänkt att det skulle vara nåt med att jag skulle bli rik och lycklig, ingen annan som har en sådan förklaring istället?

Kan slutligen berätta innan jag går och lägger mig och drömmer om de äckliga (och tydligen otursbringande) sakerna att jag höll på att bli påkörd i dag igen. Efter fyra år i stan skulle man kunna tro att jag har lärt mig att kolla mig för innan jag går över gatan. Men nej, mina lantliv takter sitter i. Bara så att ni vet så att ni kan bromsa om ni ser mig gående nära en väg..


                       

 
                   Tack Malin för en supermysig fika ikväll, får vi göra om snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se