Hur många skor behövs i ett tält?

Oj vad svårt det var att packa till att tälta. Har säkert missat att ta med mig en massa saker, och tagit med en massa onödigt för den delen också. Tittade på vädret nyss och det ska bli regn och åska men det är jag inte så förvånad över. Jag bestämmer ju vädret med min ledighet. Inget jag tycker om men något jag får leva med. Jag har ju i alla fall fått se solen genom fönstret på jobbet de här 10 dagarna jag har jobbat så jag ska väl inte klaga. Man kan ju inte få allt här i världen.

Haha fick precis ett mess om att det räcker att ta med 2 par skor och inte 10. Fan jag som redan har packat 4! Får nog gå och fundera över min packning en stund!




Tack världens bästa Tyra för att du vet när du behövs för att göra mig glad. En kompis som säger jag står utanför dörren när du kommer hem när hon hör att man är lite nere är värd allt! Åkrar é

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åkrar e...från tyra

2009-07-04 @ 16:56:59
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se