Har glömt att sova igen!

Nu har jag kommit på att mitt dygn verkligen behöver fler timmar. Vad hände med att jag skulle sova? Min planerade tidiga läggning blev istället en mysig promenad med Lisa efter solningen och sen har det varit ett klädprovningsrace med alla nya kläder jag köpte idag. Trodde inte att klockan var så mycket men det var den visst. Nu kommer jag ju vara trött imorgon igen! Men jag har också kommit på att det får vara ok att inte sova så mycket nu när det är sommar. Älskar sommaren som är alldeles för kort så jag får sova i vinter istället. Bra idé!

Jag måste bara säga tack till två fruktansvärt serviceminded företag i Norrköping. Först har vi Paus resturang som trots att de har stängt och plockat undan allt gör en sallad till mig ändå eftersom det var det enda jag ville äta och var sen som vanligt. Extra plus för att killen såg lika glad ut hela tiden fast jag stog och velade flera gånger om vad jag ville ha i salladen. Sen ett stort tack till Calle och Nordic club (som fortfarande heter sol & motion för mig) som lät mig sola ett super om jag var snabb trots att han säkert bara längtade hem (skulle jag ha gjort i alla fall). Det är sådanna saker som gör att man kommer tillbaka, och jag ska verkligen försöka komma i tid nästa gång! Någon gång i mitt liv ska jag väl lyckas med det :-)

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se