Det som inte fick ske har hänt!

Idag så närmade sig mitt liv lite närmare slutet. Idag kom det jag har fasat för länge. Idag var första dagen som de inte frågade efter leg på systemet! Fick lite andnöd och panik och var nära att hoppa på kassörskan och fråga om hon verkligen inte skulle fråga om leg, eller vad det var som gjorde att jag såg gammal ut. Men jag behärskade mig och gick lugnt ut ur butiken med tusen tankar snurrande i huvudet och med ett beslut om att aldrig någonsin använda den tröjan jag hade på mig igen eller ha håret som jag hade det då. Jag vet att det är patetiskt att vilja se ut som under 20 när man snart är 27 och jag vet att jag har en överdriven åldersångest, är bara så sjukt rädd för att bli gammal. Handlar nog om att jag är rädd för att inte hinna med allt innan det är försent. Får nog ta och göra upp en plan om mitt liv snart!

        

                                             Gammal?


Update: Fan ju mer jag kollar på den här bilden ju mer ser jag att jag faktiskt har rynkor runt ögonen! Ser ni de också?

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag ser inga rynkor :)

Var med på systemet idag, de frågar mig för det mesta med, speciellt om jag är nyrakad om kinderna, men idag dröjde det längre. Kom på mig själv att jag nästan kippade efter andan innan han äntligen frågade. Så jag känner igen mig i det du skrev :)

2009-07-25 @ 00:42:29
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se