Det händer så mycket i mitt liv!

Har haft världens roligaste dag idag. Man blir så glad när man är i Stockholm och speciellt när man är här med Tyra. Sen har jag blivit fotad också. På riktigt, i studio! Något man inte är med om allt för ofta. Självklart berättar jag när ni kan få se de bilderna men det får ni inte veta än. Nu är vi bara hemma och byter om sen ska vi vidare för att bli fotade på nästa ställe och efter det så blir det utgåååååååååååååång.

Några bilder från dagen kan ni få se i alla fall av proffsfotograferna Tyra & Marre tagna i parken. Som ni ser har jag dessutom för första gången fått se hur man använder photoshop!











Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder! :)

2009-07-23 @ 14:07:40
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se