Borttappade nycklar från 2000 talet upphittade!

Jag skulle leta efter en sak (ovanligt att jag har tappat bort nåt) och letar i en gammal väska som jag använde väldigt mycket förr. Och vet ni vad jag hittade då? Ett par nycklar! Har ingen aning om vems de är eller vart de går eller hur de har hamnat i min väska, men där låg de gömt i ett fack. Kan vara mina eftersom jag är expert på att tappa bort nycklar men jag har absolut inget minne av de eller att jag har tappat bort några som jag aldrig har hittat och sånt minns man. Så om det är någon som saknar sina nycklar sen någongång i början av 2000-talet eller tidigare hör av er :-)

Ser ju ut att vara ganska viktiga nycklar så jag förväntar mig en hittelön!


                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se