Äntligen är den min!

Kolla vad jag äntligen har slagit till på eter att ha gått och spanat på den sen vi öppnade vår butik för 2,5 år sen! Har tyckt att den har varit lite i dyraste laget för mig men har drömt om den varje gång jag har gått förbi den (typ 20 gånger per dag). Så när vi skulle fixa för rean och den helt plötsligt skulle vara med så var jag snabb på att slå till! Visst är den något av det snyggaste ni har sett! Vet inte riktigt vart i min lägenhet den ska få bo än, måste planera om lite men det är det värt! Dessutom kommer den passa precis överallt hemma hos mig, har nästan lite för många ställen att välja på.Tyvärr har vi inga fler sådana i just den färgen kvar men vi har några grymt snygga svart/vita kvar och mycket annat snyggt på rean till sjukt låga priser. En hel del mer från Kartell också, ett märke jag verkligen älskar! Deras saker passar till allt så kom in och fynda lite! 


                      

           Stolen kommer från Kartell och heter Madmoiselle, nypris 5310:-

Kommentarer
Postat av: svansen

Men jag gratulerar gumman! Som du har väntat=) PUSS

2009-07-06 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se