Vad har jag gjort för att förtjäna detta??

Om det finns en gud så tycker han verkligen inte om mig!!! Är sjuk IGEN!!!! Inte så konstigt kanske, alla på jobbet är sjuka omgång nummer 2 och det är min tur nu... alla utom en, men vi har kommit på att det är för att han äter så mycket gröt! Ska kanske börja tvinga i mig den slemmiga geggan varje morgon jag också... kan vara värt det om man slipper bli sjuk!!!

Men mina planer för lördag står fortfarande kvar, kommer faktsikt inte ihåg om jag har berättat vad mina planer är men jag ska träffa min gammla kompis från mellanstadiet som jag inte har träffat sen jag var 14 år tror jag... längtar efter det sjuuuuukt mycket så jag ska vara döende för att missa det!! Så Stina om du läser detta, planerna blir av!!! Men du får inte tro att jag alltid har en lysande röd näsa och min röst är inte alltid såhär hest sexig!!!! En sak till, ring mig så vi kan bestämma närmare plats!! Eller skriv på Facebook......

Nej nu ska jag försöka sova......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se