Sjukt bra film!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow vad filmen var bra!!! Trodde jag hade för höga förväntningar på den eftersom den har fått så himla mycket bra kritik, men oj, kritiken stämde verkligen!!!!  Och jag behövde inte vara orolig för min vampyr skräck heller för man fick aldrig se de som läskiga, inga tänder och inte så mycket blod, lite ögon fick man se men de var faktiskt mest faschinerande... men för det mesta så var det ju snälla vampyrer! De har nog till och med botat min rädsla för de lite grann!
Och oj för en sak till: Århundradets mest erotisk kyss!!! Ni som har sett den vet nog vilken jag menar, den när de sitter i sängen!! Det var så att man själv satt och darrade... Och Edward.... När man fick se honom första gången så kom jag och Fransisco fram till att vi tyckte han var ful (vi var lite besvikna) men när jag gick därifrån tyckte jag att han var skitsexig (ok Fransisco höll inte med mig där) men jag kan verkligen bli kär i en roll....
Däremot så vet jag inte om jag vill läsa böckerna faktsikt... Annars så är jag en riktigt boktönt som vill läsa alla böcker och oftast så tycker jag att filmerna förstör böckerna men nu tycker jag att de hade hittat helt rätt skådespelare till varje roll vilket gjorde att man tyckte om filmen så mycket, och läser man böckerna tror jag inte man kan få samma känsla...  Någon som har läst böckerna och som vet????

Ja i alla fall: Ni som inte har sett den, se den!!!!!!! Längtar sjukt mycket efter tvåan.........

Kommentarer
Postat av: Francisco

Marie-Lousie hur sa vi att mitt namn stavades nu igen? komm igen nu skärp dig :P och hn v ju lite snygare efteråt kan jg hålla med om.

Och du, daggmaskar har också rytm ;)

Kram Francisco

2009-01-06 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se