Gammal vän=ny vän

Long time no see som man så käckt brukar säga..... Dålig blogguppdatering jag vet , men jag får skylla på att jag har varit på landet, varit sjuk, jobbat och varit hos Tyra och spelat Buzz!
Men nu är jag hemma igen, på bättringsvägen och för tillfället i några timmar till ledig så en liten uppdatering ska jag väl hinna med :-)
 
Helgens stora händelse: Jo tack var Facebook så lyckades jag ju få kontakt med min gammla kompis från låg/mellanstadie tiden som jag inte har sett på 10 år och i Lördags så träffades vi! Som vanligt så är man ju lite nervös innan, tänk om det bara blir pinsam tystnad, tänk om vi inte har nåt gemensamt, tänk om hon är tråkig!!! Men jag hade inte behövt oroa mig för nåt!!! Så roligt det var att träffa henne!!!! Vi träffades halv 2 och satt och pratade till kl 7 när fiket stängde och det var inte tyst en sekund!!! Så himla mycket hon har hunnit med och hur roligt det var att få höra om allt... vi pratade minnen, pratade om folk, pratade om vad vi hade gjort i livet, vad vi gör nu och vad vi planerar för framtiden. Vi planerade även att vi snart ska åka och hälsa på i vår gammla skola och åka och titta där hon bodde. Sen längre fram när hon har klämt ut sitt barn så ska vi ju självklart planera in en fest!! Det var alltså INTE sista gången vi sågs :-) Jag rekomenderar verkligen alla ni som har funderat på att ta kontakt med en gammal kompis att göra det!!!! Har man varit vänner förut så är chansen stor att man kan bli vänner igen!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Träffa gamla vänner är skoj, jag har gjort det ett antal gånger. Kul att snacka gamla minnen och så :)

2009-01-12 @ 22:36:56
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se