Vart är sommaren???

Kallt, kallt, kallt!!!! Nej jag måste antingen gifta mig rikt, vinna på Triss eller jobba arslet av mig så att jag kan bo i Sverige på sommaren och flytta utomlans på vintern för snart pallar jag inte mer kyla!!!!! Tur att jag har lite saker som värmer mig ändå, som att Top Model börjar ikväll, en planering på att snart få åka och hälsa på min Ida och att jag faktsikt trivs ganska bra i allmänhet just nu (förutom kylan då såklart). Hur värmer ni er????

Imorgon är det vardag igen på riktigt.. ingen 1-dags vardag för sen en röd igen, nej nu börjar allvaret på riktigt!! På ett sätt tycker jag faktsikt att det ska bli skönt med riktigt vardag igen, skönt att komma igång med sina vanliga rutiner igen. Är en liten rutinmänniska som gillar att veta hur mina dagar kommer se ut!
Några roliga saker är inpalnerade också för att peppa upp vardagen lite:

# Ska träffa min barndomskompis från mellanstadiet som jag inte har träffat sen jag var fjorton, SPÄNNANDE!!!

# Tyra ska ha en stor fest på Palace och jag är toastmaster så vi håller på att planera den för fullt!!! Kommer bli årets fest jag lovar!! Haha inte illa att ha den avklarad redan i Januari....

# Som jag nämnde tidigare så är en resa på planering till Ida... då ska vi kolla klänningar.. och inte vilka klänningar som helst!!! Så kul!!! Saknar henne hela tiden!!!

Ja det var väl de sakerna som händer i Januari, och mer spännande saker lär ske längre fram..... året har ju bara börjat!!!

                                  

                                 Längtar till sommaren!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Fler som längtar lite efter fasta rutiner igen ser jag :) Har varit ledig i 3 veckor snart. Men på torsdag kickar det igång igen, ska bli skönt faktiskt :)

Ska bli skönt när det blir varmare igen, det håller jag med om hehe

2009-01-06 @ 23:24:17
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew
Postat av: Mamma

Nu ska jag berätta hur jag gör för att hålla värmen. Jo, vi gör så h...... Nej, Marie-Louise, du vill inte veta :)

2009-01-07 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se