Har landat i hemmet.....

Hemma igen!!!! Men bara för en natt för sen ska jag vara kattvakt hos Tyra så då blir att sova där ett tag...

Kan bara säga en sak: Shit vad kul det är att planera bröllop!!! Trodde aldrig jag skulle säga det här och ni får vara tysta om det (kan ju förstöra min image) men det är till och med så att jag skulle kunna tänka mig att gifta mig bara för att få planera mitt eget!!! Eller så kanske jag skulle bli en bröllopsfixare.... hmm det tål att fundera på!

Men veckan är inte slut än, på fredag är det invigning av nya Otten så då ska jag dit med Fia.. har hört att det har blivit superfint där så det ska bli riktigt spännande att se det!! Kul med en "ny" fräsh nattkubb i stan... Hoppas det kommer gå bra för de!

Nu känner jag att dagen är slut i alla fall, efter 4 timmar på bussen så är man lagom pigg.. och imorgon är det jobb igen efter 5 dagars ledighet.. det känns sådär om jag ska vara ärlig. Det har ju inte varit 5 dagars vila direkt, även om jag har haft superkul, men det känns som om jag längtar efter en hel dag hemma nu! Jaja den dagen den kommer nog också någon gång.........



Även fast ni inte får se klänningen eller det andra innan det smäller så kan ni ju få se en "behind the scenes" bild i alla fall... här sitter jag och Ida hos frisören och kollar bröllopstidningar efter inspiration.. satt där i flera timmar tror jag (ni ser ju högen med tidningar).. en supertrevlig salong med en jättesnäll frisör som ska fixa Ida på den stora dagen.... kommer bli bra det där!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman! Jag är själv i helgen, min andra hälft är i jönköping =) Tänkte om vi skulle ses nån dag, hyra film o bilda klump i soffan. Ringer dig! Puss

2009-01-29 @ 08:40:28
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se