En vardag med lite humor.....

Hahaha fick just höra ett av min kära brors hyss!! En gång så la jag ut en bild på pappa utklädd som tomte här på bloggen. Bror mailade den bilden till pappa och pappa undrade såklart vart han hade hittat den, då mailade bror en länk till pappa och skrev "här". Pappa öppnar den och upp kommer en riktigt porrsida :-) Hahaha dyngkul tycker jag speciellt eftersom min pappa gick på det!!! Fler sådana vardagshyss tack, sånt gör dagen lite roligare!!!!

Behöver lite vardagshumor idag, är lite fortfarande lite sjuk, men imorgon då är jag frisk det vet jag :-)

En stoooooooor fest på G i Januari, kommer skriva mer om den sen, men jag är så spänd på den så att jag var bara tvungen att nämna den litegrann!!!! Årets fest kan man säga :-)



Min bror & jag!

Kommentarer
Postat av: Micke

haha, det där skämtet var bra.

Påminner kanske mig lite om en polare som skickade ett porr-mms till mig. Vet inte om det var meningen, men det kom iaf fram när jag satt vid fikabordet med mina arbetskamrater. Jag anade ingenting när jag öppnade det, plötsligt kommer börjar det låta massa och en sex-scen spelas upp. Samtidigt låste sig allt i telefonen, så jag fick stänga av den för att få tyst på eländet haha. Pinsamt var det kan jag lova

2009-01-09 @ 15:33:07
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se