Gott nytt år!!!!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

Hade för en gångs skull en riktigt rolig nyår! Det var super trevliga killar som kom ner från Stockholm och även fast de kom på att jag var närmare 50 år än 0 (ÅNGEST!!!!! Har aldrig tänkt på det innan!!!) så var de riktigt roliga! En kul förfest helt enkelt... Tolvslaget lyckades vi få till riktigt bra också, vi stod i Carl Johans park vid strömmen och kollade på fyrverkerierna.. det var faktsikt ett sånt där riktigt "nyårs moment" där man kännde att nu är det ett nytt år med nya möjligheter! Efter tolvslaget gick vi till Palace där det var lagom med folk och dessutom kul folk! Enda missen med kvällen var kanske att jag drack lite väl mycket så jag stannade inte så länge på Palace, kännde att det var dags för mig att sova när jag hade svårt att stå upp.....

Lite bilder vill ni väl se?????

 

Min outfit för kvällen... kom på idén att locka håret lite... blev väl inte sådär jättebra.....





           




Den här bilden var jag tvungen att sno från Tyras blogg... så hysteriskt rolig!!










Så 2009 nu då!!! Känner på mig att det blir ett bra år för en singeltjej som jag :-)

Kommentarer
Postat av: Tommy

HAHAHA. Underbara bilder. Speciellt den sista på Tyra.

2009-01-01 @ 21:16:29
URL: http://2kidz.blogspot.com
Postat av: Tyra

åh älskar dej- fan vad kul det va! puss

2009-01-02 @ 21:19:53
URL: http://www.tyras.se
Postat av: Tyra

åh älskar dej- fan vad kul det va! puss

2009-01-02 @ 21:20:44
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se