Love lovefilm!

Blev en mysig hemmakväll ikväll.. riktigt skönt! Eftersom jag aldrig får några poäng på gratisbio så gick jag med i Lovefilm(man betalar en viss summa i månaden så får man 2 filmer hemskickad hela tiden) för att kunna ha någon chans att få en biljett någon gång under detta året. Ett inte helt galet val om jag ska erkänna... hittills har jag sett 4 st filmer som jag annars inte skulle ha sett och ikväll såg jag Hairspray! Men, nej jag kommer nog ändå inte fortsätta prenumera efter att provmånaden är slut, men det var ett kul sätt att få lite poäng i alla fall! Vill ni också prova något sådant gå in här och anmäl er då!
Dags att hoppa i säng och läsa lite (det är det jag som singel roar mig med i sängen en lördag kväll... )

Såhär såg jag ut på jobbet idag när jag försökte lära mig hur självutlösaren på min kamera fungerar... tyvärr är inte det här ni ser ett lyckat testförsök utan det var min kollega som lurade mig och tryckte på knappen... någon som vet hur självutlösaren fungerar på en Canon Ixus något nummer???? Måste hitta den där lilla boken som hör till!! Kommer bli ungefär lika lätt som att hitta en snygg kille på Wasa en måndagkväll.......

                                       

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se