Årskrönika 2008!!

Förstår att ni har undrat vart den är.... min årskrönika för 2008!! Men här är den, bara lite senare än alla andra (bättre sent än aldrig som vi tidsopptimister säger):

Årets roligaste: Lätt Shall we dance kvällen!!! En sjukt kul kväll rakt igenom, kul förfest, fest, utgång och helt galen efterfest... kommer nog dröja läääänge innan man har en sådan kul kväll igen.. om någonsin!!!!



Årets tråkigaste: Sjuk midsommarhelgen, sjuk lagom till jul.. jag kan verkligen planera in det där med att vara sjuk!!

Årets "moment": När Ida frågade om jag ville vara hennes brudtärna... inte ens en äktenskapspessimist som jag kunde låta bli att rörd då.... snart smäller det!!! Längtar.. och bara så ni vet: Det här är ett bröllop som jag tror på!!!!!

Årets köp: Min lägenhet!! Egentligen blev allt klart året innan men köpet gick inte igenom förrän den 2 Januari 2008 så det får räknas med till detta år! Mitt projekt, min tygghet, mitt hem....

Årets film: Sex and the City, jag grät när filmen var slut just för att den var slut!! Hoppas på en uppföljare snart!!

Årets resa: Min & Tess kryssning med Svergies snyggaste män.. ja jag vet jag reste inte så mycket under 2008 men det var faktiskt en sjukt rolig kryssning vi kom iväg på i alla fall:-)




Årets kärlek: Låter klyshigt men mina underbara vänner!!! När jag tänker på 2008 så tänker jag det som året då jag lärde känna så många nya vänner, några som jag tror kommer vara livet ut! Så mycket roligt jag har haft tack vare de som jag annars inte skulle ha upplevt!!

Årets event: Eller events ska man kanske säga.. våra Desperate housewifes kvällar på Teaterbaren såklart!!! Det perfeka sättet att pigga upp en vanlig tråkig tisdagskväll, Desperate housewifes, vänner och vin, snart är det igång igen:-)



Årets oplanerade: Vår första kväll på Teaterbarn som hände efter det mest spännande avsnittet av Desperate Housewifes någonsin!! 5 tjejer i mysbyxor, supertaggade till tusen, kunde bara bli succé!! Får nog faktsikt också räknas till en av de roligaste kvällarna 2008




Så det var min korta sammandragning av 2008.. nu är det bara att se framåt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad läskigt, satt precis o tittade på alla kort från när tyra dansade, tänkte med skriva om den kväll. Det var verkligen den roligaste 2008. Hoppas det blir lika trevligt den 24:e. =) Hörs av grannen.Puss

2009-01-14 @ 15:08:03
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se