En roooooolig vecka!

Åh nu börjar bli riktigt pirrig inför festen på lördag!!! Shit det kommer så mycket folk och jag som ska stå och prata inför alla!!!!! Men för att det ska kännas lite säkrare så har jag nu fixat så jag kommer bli jättepiffad.. först ska Fia fixa en fin frisyr på mig sen ska jag och Tyra gå och sminka oss! Kommer bli en så rolig dag hela dagen!!! Både att förbereda festen och förbereda mig själv :-) Hoppas alla bara kommer tycka det är kul på festen sen, det känns som om det nästan är viktigast!
En rolig vecka att se fram emot överhuvudtaget:

Måndag:Fika med Tyra efter jobbet! Älskar att gå och fika på kvällen, bara sitta och mysa och prata!
Tisdag: Gå och hälsa på min granne och kolla när hon gör löshår..... så kul att ha en så gullig granne 2 dörrar bort!!
Onsdag: Biokväll med Francisco!!!!! Weehooo nu blir det Australia, någon som har sett den????
Lördag: DEN STORA FESTEN!!!!!!
Söndag: Åka till Borås och Ida!!!!! Alltid lika roligt!!!!



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Erika kommer ner från Göteborg på lördag för att vara med på festen!!!! Med henne blir det alltid en sjukt kul fest jag lovar!!!! Är så glad :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hallå hur är det med geografin?? =)

2009-01-18 @ 20:48:50
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Och vart i ditt lilla schema ska du få in att fixa en blåsa till mej??? =)

Ses lördag om inte förr! kram!

2009-01-18 @ 20:52:04
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag har sett den, ta med näsdukar!!

Den är riktigt bra :-)



kraaaaaaam

2009-01-18 @ 21:36:15
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se