Uppfinnar jag!

5 saker jag skulle vilja uppfinna:

# Nyttigt godis: Kom inte och säg nu att "men frukt är nyttigt godis" eller "men det finns sockerfri kemisk choklad" för det är bara bullshit! Frukt är gott men det är inte godis, och det där sockerfria godiset smakar precis vad det är, kemikalier!! Nej riktigt gott godis, fast nyttigt ska det vara!


# Hårförlägnings spray: Tänk bara att kunna spraya håret och det skulle kunna växa ut till önskad längd! Ena dagen kan man ha långt vågit hår, för att nästa dag kunna klippa av det igen och ha en snygg kort frisyr, för att sen spraya och få långt hår igen!


# Ett friskhetspiller: Ett piller som inte bara botar en sjukdomar utan allt ifrån förkylning till cancer och HIV.


# En pengamaskin: Ja jag vet att om alla bara kan tillverka sina egna pengar så blir de inget värda... men lek med tanken på att de ändå skulle vara det men att alla kan tillverka sina egna pengar!! Då skulle inte fattigdomen finnas kvar och man skulle kunna shoppa så mycket som man vill.


# En jetbil: En som man aldrig kan krocka med men som går supersnabbt. Tänk själva "älskling jag ska bara åka till New York en sväng och kolla efter ett par skor, är tillbaka om en timme!" (självklart kan bilen åka på vatten)


Om ni undrar: Jo jag har haft lite tråkigt nu på morgonen... Tur att jag ska jobba nu så att jag kan lägga min kreativitet på något vettigt istället!




Kommentarer
Postat av: emelie

jo jag antar det, tack!

2009-01-22 @ 15:01:35
URL: http://digna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Och gå ner i vikt av att bara tänka tanken står på min lista=)

Kram!

2009-01-22 @ 19:33:33
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se