Min nya,stora spegel!

Ni måste ju få se min spegel!! Det finns bara 2 st av den i hela världen, den finns nämligen inte i något sortiment men de fixade en till mig och sen så var det en fabriken som tyckte den blev så snygg så han var också tvungen att ha en! Kul va?!

Såhär såg det ut med min gammla, lilla och trasiga spegel...



.....och såhär ser det ut med mina nya, stora, hela spegel... ser nästan ut som ingången till ett extra rum!!



Och såhär ser jag ut när jag arbetar.. jag och min blommiga skruvdragare! Vem har sagt att verktyg måste vara tråkiga?!



Mitt hall projekt är nu i full gång!! Spegeln var bara det första, nu ska jag leta efter nya tapeter och en liten vit byrå att ha där också sen är det rummet klart! Projektet efter det får nog bli sovrummet....

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg spegeln blev :-)

2009-01-15 @ 21:40:06
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Micke

Satan vad bra det blev :)

2009-01-15 @ 22:22:07
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se