Jag, en smitta??

Idag satt jag och min kollega och disskutera hur tjejer gör för att få sin vilja fram. När jag avslöjade vissa knep så skriker han såhär:

S: Åh jag vet att ni gör sådär, ni tjejer är som en smitta!!!
Jag: En Smitta???? Nej vi är bara smarta och taktiska!
S: Det är sant ni är så jävla taktiska... precis som en smitta!! Ni tjejer ÄR en smitta!!

Jag har ju rätt vi tjejer är väldigt smarta och taktiska för att för få det vi vill. Men om killarna verkligen inte vill gå med på det så är det väl bara att säga nej, vilka knep vi än kör med. Eller är det sant vad S sa, är vi en smitta som inte går att stoppa????  





 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart vi är en smitta. Men som allt annat så är vissa tyvärr immuna...

Kram!

2009-01-29 @ 22:20:25
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack Marre!!! Ja vi måste köpa berlocker snart!!! Puss

2009-01-30 @ 00:06:39
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se