Jag är en ö-kändis!!!

Åh jag hatar att jag alltid ska vara tvärtom alla andra... andra är bakfulla när det vaknar och mår bättre fram på dagen. Jag är superpigg när jag vaknar och tycker att världen är en underbar plats och Tyra är jättearg för att hon är bakis men inte jag, men ju längre fram på dagen som går ju sämmre mår jag!!! Kan kanske vara så att jag fortfarande är full när jag vaknar och att det sen går ur kroppen under dagen... inte helt omöjligt med tanke på efterfesten till kl 6 imorse.... alla andra hade ju druckit sen 8 men inte jag, jag hade ju hållt mig nykter tills alla lekar var klara så att jag inte skulle göra bort mig så jag började dricka vid 11 så på Palace kom ju min förfest fylla och på efterfesten kom ju min utgångsfylla så jag kunde ju fortfarande dricka massor.... oj lång utläggning om mitt drickande det blev nu!

Haha förut kom jag på en rolig sak som hände igår.... jag var på toaletten när någon ropade Marre till mig. Då var det två andra tjejer som stannade upp och sa "Är det du som är Marre??", "ja" sa jag då, "Åh vi här läst om dig på Tyras blogg!!"
Haha så kul att jag också får åka lite på Tyras kändis kälke!!!

Nej nu ska jag packa sen far jag till Borås!!!!! Kommer vara där till på Onsdag men om Ida är riktigt snäll så kanske jag kan få låna hennes dator lite så jag kan slänga in något blogginlägg när jag är där!!!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej, Jag undrar om du har lust att berätta för mig hur man får bloggen så snygg där uppe? Om du förstår hur jag menar! Vore jäätte gulligt om du ville maila och berätta hur man gör.. kram Olivia. [email protected]

2009-01-25 @ 18:05:53
URL: http://hagelins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Äntligen en som jag! Vaknade 8, så jävla pigg att jag kunnat åka vasaloppet om nån bett mej, sen däckar jag ihop typ vid två och blir inte människa förrän morrondagen=)

Puss!

2009-01-25 @ 20:05:13
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se