Hjärntvättad!!

Nu är jag bröllopsskadad!! Vart man än går och vad man gör så ser man saker som man kan koppla till bröllopet. Typ oj det där var en fin sten, den kan man ha vid dukningen, oj kolla hennes frisyr som står i kassan den med ettt diadem skulle vara fin, kolla det där ljuset det skulle lysa upp fint... ja ni förstår tänket! Men det är kul, superkul!!!!! Men vilken planering det krävs.. tur att jag övade lite på att planera Tyras fest så att jag är lite uppvärmd nu!

Förutom att vi idag har kollat ringar, suttit och kollat bröllopstidningar och frisyrer i flera timmar och köpt brudklänningen så har vi även på temat varit och kollat på bio. Såg såklart Bröllposduellen... en super bra film faktsikt! Ska nog vara en komedi men jag satt och tjöt halva filmen, vet faktsikt inte riktigt vad det är för fel på mig nuförtiden tjuter för allt, för mycket känslor i luften kanske! Efter bion blev det en trerätters middag som avslutning på en toppen bra dag!!! Och imorgon är det dags att åka hem... känns vemodigt men det dröjer inte länge innan jag åker tillbaka, mycket planering kvar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se