Dagen D är här!!!

Jag skakar och mår illa. Jag är så trött, känns nästan som om jag är bakis men jag är bara nervös. Jag vet, mycket tjat om det nu en det är typ den enda jag kan tänka på. Den här festen var mycket roligare innan idag! Ok mycket roligt blir det också, det är inte enbart hemskt. Här är dagens roliga planering:

Kl 12: Frukost med Tyra, sen ska vi inhandla det sista inför ikväll.

Kl 13: Möta Fia och Erika om hon har hunnit komma då så ska vi fixa en fin frisyr på mig som säkert kommer blåsa bort i stormen sen...

Kl 16: Jag och Tyra ska sminka oss på Face

Kl 18: Till Palace där vi ska fixa till stället så att det är redo för oss....

Kl 20: Då smäller det!!!!!!!!!!! Folket kommer och festen kan börja!!!!

Som sagt var, mycket roliga saker inpanerade!!!!! Ska försöka lägga ut bilder och hinna berätta om dagen/kvällen imorgon innan jag åker till Borås och Ida! Ska försöka hinna packa någonstans i planeringen också...... det är nog dags att sätta fart nu om jag ska hinna allt!



En pose ni INTE får se ikväll av mig & Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se