Bröllopsplanering för fullt!!!

Det här med att vara tärna är något jag verkligen kan rekommendera! Inte bara att det är den största äran att få vara det, det är kul också! Idag har vi varit och kollat klänningar och helt otroligt men den första klänningen i den första affären var helt perfekt!! Ida var så fin i den så att jag nästan började gråta i provrummet.. det bådar inte gott inför bröllopet, kanske inte ser så jättebra ut om tärnan står frame vid altaret och storbölar...... Efter det har vi köpt tidningar och börjat planera resten, som dukningen, buketten och håruppsättningen. Imorgon ska vi fortsätta med det plus att vi ska börja kolla klänning åt mig också..... Självklart har jag tagit massor av bilder idag men de får ni vara nyfikna på ett tag till.. den 2 maj så får ni se klänningen och resten men fram tills dess är det en hemlighet....... Inget kul att avslöja allt!!!

Nu sover alla barnen och jag också snart (är fortfarande trött efter i lördags) men nu ska jag och Ida fortsätta att planera lite och lägga upp dagen för imorgon! Det blir mycket springande i butiker, provande av klänningar och annat roligt. Sen på kvällen ska vi gå på bio och se på Bröllopsduellen och sen gå ut och äta!!! En helt perfekt dag med bästa vän att se fram emot alltså!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

fasen vad kul! Åhhh, jag vill nog gifta mej igen haha=)

Puss

2009-01-26 @ 23:18:43
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se