Australia!

Vill börja med att säga tack för era stödjande kommentarer! Skönt att veta att ni förstår mig för om jag ska erkänna så känner jag mig lite elak innerst inne.. eller det är mera min stora skräck att inte komma till himlen (inte för att jag är troende på gud men jag tror på nåt) men om jag vet att det finns de som förstår mig så lindras min skräck lite.. jag lovar att uppdatera er med hur det går.....

Ikväll var jag och Francisco på en av våra biokvällar igen. Det finns verkligen inget bättre sätt att mysa till tråkiga vinterkvällar än med bio! Nu fick det bli Australia och jag säger bara: Har ni inte sett den så se den!!!! Viken känslomässig berg & dalbana den filmen var. Ena stunden var den sorglig, sen spännande, sen lycklig, sen sorglig igen och spännde och sen lite lycka igen.. och så höll det på!! Det var som att det var 2 filmer igen, när man trodde att den var slut så började den om igen med en ny historia! Och den lilla pojken.. den sötaste lilla pojke jag har sett!! Skulle kunna tänka mig att adoptera nu!! Helt klart en storfilm!

Dags att sova nu... bara 2 jobbdagar kvar till lördag!!!!!!

Godnatt!



Den lilla pojken i filmen......

Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Synd att det är så långt bort :( men tack för hjälpen, kanske har tur hos leverantören! :)



Åh vill jättegärna se Australia!! Ännu mer sporrad nu

2009-01-22 @ 01:01:37
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: Maria Lilja

Ja, visst var den bra. Var å såg den på annandagen och nu var ju det ett tag sen, så jag skulle lätt kunna gå å se den en gång till. Å ja.. pojken är ju sååå söt.

2009-01-22 @ 07:44:20
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart du kommer till himlen! Kommer jag dit som både har bajsat och haft sex på kyrkogården så har du inget problem!!!

Kram!

2009-01-22 @ 09:56:18
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman, hur mår du? Hörde av Tyra att du hade nått kort mig i din dator när jag hade rakt hår. Tyra tyckte jag va snygg i håret där, kanske funderar på den frillan på Lördag??? Tror den var från teaterbaren. Maila mig den [email protected] tack för att du förstår mig gumman, har panik.. ingen klänning inget hår... vad händer? Slår en pling sen. Puss

2009-01-22 @ 10:30:33
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se