Att jag aldrig lär mig!

Åh nej jag hamnade i fällan igen!!!! Den tråkiga filmfällan! Den här gången var det Brokeback Mountain som jag genomled. Tillhörde den lilla skaran som inte hade sett den och jag trodde den var bra, men det stod ganska snabbt klart att den inte var det. En rikitigt sömnig film var det men som vanligt så var jag ju tvungen att titta klart för att se om den blev bättre. Ännu 2 timmar av mitt liv som blev bortkastat, kunde jag ha gjort nåt roligare för! Och nej Hanna detta är inte ett i-lands problem, detta är ett brott mot alla filmälskares rättigheter! 

                                      


                      Hittade en riktigt passande bild till min film recenssion!

Kommentarer
Postat av: Micke

Fy fasen, håller med där. Har nog klarat att stänga av tråkiga filmer 2-3 gånger i mitt liv..

2009-01-23 @ 05:56:03
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se