Äntligen!!!!!!

Jag hittade inte en klänning på stan idag.. jag hittade tre :-) Äntligen, min klänning tur har vänt!!! Trodde hoppet var kört när jag gick in på en butik jag aldrig brukar vara inne i och träffade underbara Sara där som drog fram 3 helt perfekta klänningar till mig. Så jag var ju tvungen att köpa alla 3, kunde ju inte bestämma mig!! Men det är ett mycket mer angenämare problem att behöva välja mellan 3 snygga klänningar istället för att inte har någon! Men nu har jag haft lite modevisning för Tyra och både hon, jag och Sara är eniga om vilken klänning jag ska ha!!! Så skönt att ha det klart!!!! Frågan är nu hur jag ska göra med de andra 2.. lämna tillbaka eller behålla?? De var ju så fina alla... Hur de ser ut?? Den jag ska ha på festen den får ni inte se förrän det är dags men de andra kan ni kanske få se sen....
Inte nog med att jag har hittat 3 fina klänningar idag, när jag kom hem till Tyra (för att kolla på Let´s dance) så möttes jag av en massa skor i hallen! Hon ska sälja ut sina skor som hon hade på sin webbutik och självklart så stod ju det perfekta paret framför mig, så nu har jag handlat 3 klänningar och ett par skor idag :-) Underbara dag!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Skönt att det löst sig :)

2009-01-16 @ 23:35:46
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se