Alltid sen!!!!

Har nog aldrig haft såhär bråttom i hela mitt liv.. har nog aldrig heller segat såhär mycket i hela mitt liv heller! Jag fungerar oftast så att när jag har bråttom så slår det över och jag gör ingeting.. en försvarsmekanism kan man kanske säga??

Idag har det varit en såndär dag då jag har kännt mig lycklig! Spelade ingen roll att jag knappt kunde vakna idag och dessutom fått någon slags ögoninfektion, inget kunde deppa ner mig idag så det fick bli kaffe och glasögon så var det bara att köra!!! Så nyinvigning på Otten ikväll.. en bra avslutning på en bra dag!!

Oj bråttom var det ja... har en kvart på mig att fixa mig.. ooouuups!!!!!!!!

Ha en bäst kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Oj, hoppas det inte blir som för mig vid denna tiden förra året. Ha det kul ikväll :)

2009-01-30 @ 21:10:28
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se