Varför jag aldrig lägger ut dagens outfit-del 3

En sista dagens outifit ska ni få innan jag lägger ner den här bildserien. Ni har börjat fatta min dresscode på jobbet va. Svart skjorta och slips! Och nej, det finns inte hur många roliga sätt som helst att variera den med. Dessutom tappar man suget efter att göra det när man ändå efter en timme på jobbet ser ut som en skitigt gris efter att ha rotat i kartonger eller rullat ut en skitig matta. Så nu har ni den glammiga sanningen om att jobba i en inredningsbutik :-)



Skjorta: Sisters
Slips: H&M
Leggins: Gina Tricot
Kjol: Minns inte
Stövlar: Skopunkten

Hade även dagen till äran eftersom det var så kallt, toppat med en gammal noppig tröja från Gina tricot!

Kommentarer
Postat av: Svansen

Jag gillar tvåan bäst;)

2009-02-12 @ 19:13:31
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se