Veckoplanering!

Söndag kväll och dags att planera veckan. En riktigt rolig vecka väntar!!

Måndag: Kanske en liten bio kväll med Francisco, blir kanske Changeling eller Benjamin Buttons otroliga liv. Någon som sett någon av de och som kan rekommendera???

Tisdag: Ledig men fullspäckad dag. Först färga håret sen komer mamma och vi ska ha en riktigt mor & dotter dag!!!

Torsdag & Fredag: Mässa i Stockholm!!!! Dags för årets stora möbelmässa igen, en av årets höjdpunkt! Och som ni märker ska jag inte vara där bara en dag utan två!!!  Kul dubbelt upp!!!! På torsdags kvällen blir det även lite mingel med folket som är där.... självklart så berättar jag för er sen vad som gäller framöver!!!

Japp som sagt var en riktigt rolig vecka!! Får nog lägga mig tidigt ikväll så att jag kan ta igen lite missad sömn i helgen så att jag orkar med allt!

Lite bilder från förra årets mässa:







Det absolut coolaste på förra årets mässa, ett runt 6 meter högt Swedese träd!!!!! Önskar man fick plats med det hemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Crash boooom BANG! Så har min dag varit idag, är jag nykter ännu... vet inte alltså, shit nu ska jag hem o sova. Hoppas du mår bättre. Plingar sen ikväll om jag vaknar ;) Puss o kram vännen

2009-02-02 @ 16:30:08
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Crash boooom BANG! Så har min dag varit idag, är jag nykter ännu... vet inte alltså, shit nu ska jag hem o sova. Hoppas du mår bättre. Plingar sen ikväll om jag vaknar ;) Puss o kram vännen

2009-02-02 @ 16:30:23
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, blev lite småkär i stolen du sitter i! Pirrade till riktigt ordentligt faktiskt=)

2009-02-02 @ 18:53:47
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se