Lantisen i Huvudstaden!

Ska väl berätta lite om gårkvällen också. Man måste ju roa sig lite mitt bland allt jobb också :-)
Först var vi i Kartell butiken på deras mingel. Älskar Kartell, har ni vägarna förbi måste ni ta en titt i deras butik!! 

Efter minglet så gick vi till ett ställe (kommer inte ihåg var) och tog en fördrink. Där såg vi George Scott sitta och dricka cider!! Dagen innan Let´s Dance! Är det så bra för dansen??? Vidare gick vi till East där vi åt stark men supergod tonfisk och drack vin. En superkul middag faktsikt, satt och skrattade 80% av hela kvällen tror jag!  Så kul att träffa folk från jobbet utanför jobbet ibland, kul att pratat annat än jobb någon gång också! Efter maten gick vi till Sturehof och tog en drink, där jag raggade upp två killar på mindre än 20 min, de andra var grymt imponerade (jag själv också hehe). Efter att de hade slitit med mig från alla killarna som hängde på mig (eller inte) så gick vi till sista stället för en drink innan det var dags att gå hem och sova.

Ok det här blev en ordentlig redogörelse för vad vi gjorde men jag var ju tvungen att få med alla ställen vi var på.. bara för att få skyta lite över att jag också har varit där nu!! Lantisen hade en riktigt rolig kväll i Huvudstaden!!!




Vet inte riktigt vad som hände men helt plötsligt hade vi väldigt många drinkar.......




Kvällens signum: V-tecknet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se