Oplanerad vecka!!

Sitter här och gör min veckliga (?) veckoplanering och upptäckte att jag för en gång skull inte har så mycket inplanerat! Det lilla som är kommer här:

Tisdag: Enda lediga dagen och då ska jag vara just ledig, inget inplanerat förutom ett möte med min bostadsförening på kvällen!!! Så sköööööönt!!! (inte mötet det klarar jag mig utan, men att vara helt ledig)

Lördag: Blir det nog faktiskt en lite resa till Katrineholm där de tydligen har byggt om nattklubben (verkar vara en trend nu) och som jag och mina gamla homies tänkte kolla in! Kan bli riktigt kul!!!

Det var det enda!! Känns lite konstigt att det inte är mer inplanerat.. fast det är nog bra, ganska mycket jobb den här veckan!! Ska ni hitta på nåt roligt i veckan?



Fia en av mina gamla homies...

Kommentarer
Postat av: Micke

Skönt med en sån vecka :)

2009-02-08 @ 19:59:14
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se