Varför inte bara stiga upp?!

När jag vaknade imorse sträckte jag på mig och tänkte "Gud vad skönt att få sova ut lite för en gångs skull". Jag kände mig riktigt utvilad och mådde bra. Jag går med fjäderlätta steg upp till toan och ser då klockan. Tio minuter över åtta!! Jag har inte sovit ett dugg längre än vad jag brukar göra när jag jobbar! I ren protest så går jag och lägger mig igen och verkligen tvingar mig själv att somna om. Har man sovmorgon så har man! Men jag ställer klockan på halv elva i alla fall, det är ju mycket som ska hinnas med idag. När klockan sen ringer halv elva så känns det som om någon har slagit mig i huvudet med en hammare, jag är så trött och har ingen lust alls att stiga upp! Varför inte bara stiga upp när man vaknar och man känner sig utvilad? Åh dessa i-lands problem!

Nu är jag i alla fall klar, den heliga listan är skriven och jag har till och med färgat ögonbrynen. Är redo för en dag på stan helt enkelt! Vi hörs senare, förhoppningsvis med en lista på en massa härliga fynd från dagen!


                            


Kommentarer
Postat av: Micke

Det är ett konstigt fenomen det där. Jag tror jag sover mindre på helgerna. Men ändå är jag tröttare i veckorna.

2009-02-27 @ 15:12:49
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: emma

nämen...bort med mig! ser ju för fan förstoppad ut ;)

2009-02-27 @ 15:38:49
URL: http://emmaemmi.blogg.se/
Postat av: Tjatig

nu känner jag mig lite tjatig här, men eftersom du inte svarar får ja göra ett försök till :)

Kan du lägga ut en bild elelr beskriva hur tecknet för evigt själsliv ser ut?

är jätte intresserad av det tack på förhand!

2009-02-27 @ 17:23:46
URL: http://marreandsabo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se