Gårdags kvällen i en massa bilder:

Känner att det blev ett litet hastigt avslut på förra inlägget men Alec ringde och jag upptäckte att jag var väldigt sen. Men ok nu kommer fortsättningen på gårdagen. Jag tror vi hade kommit fram till kvällen:

Ungefär en timma sen och väldigt stressad kom jag till Lisa och möte upp alla. Alla hade blivit väldigt på G under tiden jag var sen och jag var verkligen inte på G. Min dåliga dag på stan hade satt sina spår. Vi gick till Palace där vi beställde ett drinkbord men jag hade svårt att komma igång. Det hade även min kära och bakfulla vän Tyra så vi satt mest och dega och såg tjuriga ut. Till slut sa Tyra: "Vad ska vi göra, ska vi köra eller ska vi skita i det?"  Vi funderade en stund men sen kom vi på att vi skulle köra. Och det gjorde vi! Kvällen slutade med att bli superkul! Jag och Tyra dansade järnet hela kvällen och ägnade oss åt att ta en massa roliga kort. Det finns få personer jag kan ha så sjukt kul med en kväll efter en sån pissig dag som jag hade men Tyra är helt klart en av de. Inte första och inte sista hon bevisar det! Tack gumman (och alla andra också såklart) för en kul kväll!

Som sagt var en massa kort blev tagna såhär får ett litet urval av de:



Klicka f?tt st䮧a bilden

Jag hade druckit en shots här.. om ni undrar vad jag håller på med....


          



Kul att de har satt upp en stripstång på Palace! Ännu roligare att jag och Tyra verkligen försökte köra lite snygga moves runt den men lyckades sådär och efter det så kommer den här killen och bara slänger sig på den och snurrar sig ner! Snyggt, stilpoäng till dig!







        





Kommentarer
Postat av: e11e

ok, här kommer en fuling ;) Bestämde mig för att på ett eller annat sätt ska jag få veta =). Du som är kompis med tyra....SNÄLLA KAN DU TA REDA PÅ VART HON HAR KÖPT SINA HÖGKLACKADE BLANKA STÖVLAR HON HADE PÅ SIG SIST NI VA UT? DU SKULLE VA EN ÄNGEL DÅ =)



Mvh EllE

2009-03-01 @ 00:11:23
Postat av: e11e

Ett tillägg på min förra kommentar -Naturligtvis är det stövlarna hon har på bilderna här i ditt inlägg jag menar ;) hihi..



E11E

2009-03-01 @ 00:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se