Vad vill jag?

Åh vilket jobbigt läge det är att vara mig nu. Jag vet inte vad jag vill. Jag är trött men jag vill inte sova, jag är hungrig men vill inte äta, jag vill inte vara hemma men jag vill inte vara någon annanstans, jag fryser och jag är varm. Nej, jag börjar inte bli sjuk har bara jobbat lite för mycket på sista tiden och är fruktansvärt övertrött. Men bara 4 dagar kvar sen är jag långledig i 3 dagar. Har aldrig längtat så mycket efter nåt som jag längtar efter det. Dagen har inte heller blivit bättre av att jag har stött på människor som får mig att tappa tron på mänskligheten. Tycker inte om klagoinlägg men det här fick visst bli ett sådant! Tack för att ni lyssnar (läser) imorgon kommer jag vara pigg igen det vet jag! 



                                    

Kommentarer
Postat av: Svansen

Stackars Marre..

2009-02-23 @ 14:53:22
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se